FAQ

PRODUCTVRAGEN
Hoe bepaal je de grootte van de muur voor een bestelling?

Volg de richtlijnen om je muur nauwkeurig op te meten:

Hoe wordt mijn bestelling klaargemaakt?

Je behang wordt klaargemaakt volgens de afmetingen die je hebt opgegeven tijdens het bestelproces. Het doek wordt opgedeeld in handige secties van maximaal 50 cm breed.

Wordt het behang op rollen geleverd?

We maken geen gebruik van massaproductiemethoden. In plaats daarvan maken we gebruik van grootformaat printtechnologie om de afbeelding specifiek voor jouw bestelling te produceren, rekening houdend met al je wensen. Bijgevolg wordt je behangpapier geleverd in netjes verpakte rollen, klaar voor installatie.

Is het vliesbehang?

Ja, al ons behang heeft een vliesrug, hoewel de Vinyl en Vinyl Premium texturen een dunne laag vinyl hebben die reliëf, duurzaamheid en stevigheid aan het behang toevoegt.

Wat is de vinylcoating?

De vinyllaag is een dunne laag pvc die op een niet-geweven ondergrond wordt aangebracht. Door de aanwezigheid van vinyl is het behang bestand tegen beschadiging, kan het gemakkelijk worden gereinigd met een vochtige spons en krijgt het oppervlak een reliëftextuur die lijkt op linnen stof.

Welk materiaal moet ik kiezen?

De materiaalkeuze hangt af van de kamer waar je het behang wilt gebruiken. Voor kinderkamers en slaapkamers wordt het Economy-materiaal aanbevolen, omdat dit voor een betere luchtcirculatie zorgt. Voor badkamers en keukens is Premium Vinyl de ideale keuze vanwege de extra laklaag die vocht en vuil afstoot en makkelijk schoon te maken is. Voor andere kamers raden we Vinyl of Premium Vinyl aan omdat deze een combinatie van hoge slijtvastheid en levendige kleurverzadiging bieden.

Wat is premium drukwerk?

Premium drukwerk zorgt voor afbeeldingen met een uitzonderlijke kleurweergave en voorkomt kleurvervaging na verloop van tijd.

Kan het behang worden gewassen?

Alleen Vinyl en Premium Vinyl materialen kunnen voorzichtig worden afgeveegd met een licht vochtige spons. Het Premium Vinyl materiaal, met zijn beschermende coating, kan ook een mild schoonmaakmiddel verdragen. Voor Economy materiaal raden we aan een droge, zachte doek of spons te gebruiken om voorzichtig af te nemen. Natte schoonmaakmiddelen worden niet aanbevolen.

Is het behangoppervlak mat of glanzend?

Het oppervlak van ons Economy-behangassortiment is mat, terwijl alle andere opties een satijnen afwerking hebben.

Zijn de materialen schadelijk voor de gezondheid?

Alle materialen die we gebruiken zijn volledig veilig voor de gezondheid van mens en huisdier.

BESTELLING LEVERING
Hoe kan ik de voortgang van de levering van mijn bestelling volgen?

Om de afleverstatus van je bestelling te volgen, kun je het trackingnummer op de UPS-website gebruiken. We sturen het trackingnummer naar het e-mailadres dat je tijdens het plaatsen van de bestelling hebt opgegeven. Als u onze e-mails niet kunt vinden, controleer dan uw map met ongewenste e-mail. U kunt ook contact met ons opnemen via [email protected] voor hulp.

Mijn bestelling is nog niet aangekomen, wat moet ik doen?

Doorgaans duurt het na het plaatsen van een bestelling op onze website ongeveer 2-5 dagen voordat de bestelling is verwerkt en verzonden voor bezorging. Na verzending ontvang je een e-mail met een trackingnummer, zodat je de voortgang van je bestelling kunt volgen op de website van UPS. Houd rekening met de geschatte levertijd die wordt opgegeven door de vervoerder, die meestal 3-7 werkdagen is. Als we de verwerkings- en levertijd van je bestelling hebben overschreden, neem dan contact met ons op via [email protected].

Kan ik een bestelling plaatsen als ik buiten het Verenigd Koninkrijk ben?

Zeker weten! Wij leveren aan alle landen wereldwijd. Je bent van harte welkom om levering naar elk land aan te vragen.

Welke bezorgdienst behandelt mijn bestelling?

Voor verzendingen binnen het Verenigd Koninkrijk en Europa gebruiken we UPS als onze bezorgdienst.

Hoeveel kost de verzending van mijn bestelling?

Dit zijn de beschikbare verzendopties:

  • UPS Standaard: 3-7 werkdagen. Verzendkosten: £0, bij een bestelling van £50
Wat houdt standaard verzending in?

Standaardverzending binnen het Verenigd Koninkrijk brengt geen extra kosten met zich mee en duurt doorgaans 3-7 werkdagen.

BESTELLING BETALING
Hoe kan ik betalen voor een bestelling?

We bieden de volgende betalingsmogelijkheden:

  • Stripe (creditcard of bankpas): Je kunt je bestelling veilig betalen door je kaartgegevens in te voeren op onze website. Voor extra veiligheid slaan we je kaartgegevens niet op.
  • PayPal: Je kunt gemakkelijk betalen via het PayPal-systeem.
Is levering onder rembours mogelijk?

Nee, we bieden momenteel geen betaalmethode onder rembours aan.

Zijn online betalingen op de website veilig?

We garanderen veilige online transacties door gebruik te maken van een beveiligde internetverbinding en door alle betalingsprocessen te versleutelen. Je kaartgegevens worden niet opgeslagen voor extra veiligheid. Raadpleeg voor meer informatie ons Privacybeleid.

Waar moet ik de promotiecode invoeren?

De promotiecode moet worden ingevoerd tijdens het afrekenen in het winkelwagentje.

Hoe kan ik een promotiecode krijgen?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief op de website om exclusieve promotiecodes te ontvangen voor het plaatsen van een bestelling.

Kan ik meerdere promotiecodes gebruiken voor één bestelling?

Er kan slechts één promotiecode per bestelling worden gebruikt tijdens het afrekenen.

Kan de korting met de promotiecode worden gecombineerd met andere kortingen op de website?

Als er lopende promoties of kortingen op de website zijn, kunnen deze worden gecombineerd met het gebruik van een promotiecode.

WALLPAPERING
Hoeveel rollen behang heb ik nodig?

Wij maken het behang op maat op basis van jouw afmetingen. Je hoeft alleen maar de afmetingen van de muur die je wilt behangen op te geven wanneer je je bestelling plaatst. Wij produceren en verzenden dan behang in de opgegeven afmetingen, verdeeld in handige stroken van maximaal 50 cm breed.

Hoeveel behangplaksel heb ik nodig?

Je kunt behangplaksel samen met je behangbestelling kopen op onze website. Wij berekenen de benodigde hoeveelheid op basis van de totale oppervlakte van je bestelling. Een pak van ons behangplaksel dekt ongeveer 10m2. Als je liever behangplaksel van een andere winkel koopt, kun je de benodigde hoeveelheid berekenen op basis van de oppervlakte van je bestelling en de instructies die bij dat specifieke behangplaksel worden geleverd.

Hoe meng ik behangplaksel?

Giet koud water in een emmer met een verhouding van 1,7 liter per verpakking pasta. Begin het water te roeren om een draaikolkeffect te creëren. Giet dan langzaam het hele pakje pasta in het water terwijl je blijft mengen. Wacht 10 minuten en meng dan opnieuw. Je pasta is nu klaar voor gebruik. Opmerking: Als je ervoor kiest om lijm van een andere fabrikant te gebruiken, volg dan de aanwijzingen op de verpakking voor de bereiding.

Wat voor soort pasta heb ik nodig voor het behangen?

Als je ons behang koopt, raden we je aan om ons speciaal ontworpen plaksel aan je bestelling toe te voegen, dat ideaal is voor het aanbrengen van ons fotobehang. Als je liever behangplaksel van een andere winkel koopt, heb je behangplaksel nodig dat niet geweven is.

Is pasta bij de bestelling inbegrepen?

Je hebt de optie om plaksel samen met je behang te kopen in onze winkel. Wij berekenen de benodigde hoeveelheid op basis van de behangmaat.

Hoe breng ik behangplaksel aan?

Gedetailleerde behanginstructies worden met je bestelling meegeleverd. Je kunt ook instructies vinden op onze website.

Moet er plaksel op de muur of behang worden aangebracht?

Plak alleen op de muur.

Hoe lang duurt het voordat behang droog is?

In de meeste gevallen is behang binnen 24 uur volledig droog. In sommige gevallen kan er echter meer tijd nodig zijn. Dit kan gebeuren als je vliesbehang met vinylcoating aanbrengt op een dikke muur die niet goed kan ademen.

Moet het behang achter elkaar of overlappend worden aangebracht?

De installatiemethode hangt af van de hoogte van het behang. Behang tot een hoogte van 3,60 meter moet achter elkaar worden geïnstalleerd. Behang met een hoogte van meer dan 3,60 meter moet worden geïnstalleerd met een overlap, gevolgd door het snijden van de voeg op de muur.

Welk gereedschap heb je nodig om te behangen?

Voor het behangen heb je het volgende gereedschap nodig:

  • Een emmer om het behangplaksel te mengen
  • Een pen of potlood om de muur te markeren
  • Een hobbymes of behangsnijder
  • Een spons of een drukroller
  • Een verfroller om de pasta op de muur aan te brengen
  • Een plamuurmes of een gladstrijkborstel
  • Een waterpas voor een rechte installatie
RETOURNEREN EN RUILEN
Wat is het retour- en omruilbeleid?

Ons retour- en omruilbeleid is te vinden op de daarvoor bestemde pagina op onze website - Retour- en restitutiebeleid. Raadpleeg die pagina voor gedetailleerde informatie.

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Als je een defect of beschadigd artikel ontvangt, kom je in aanmerking om je bestelling te ruilen. In dergelijke gevallen moet u het artikel naar ons terugsturen en wij zullen u zonder extra kosten nieuw behang leveren ter vervanging van het defecte behang. Belangrijke opmerking: Inspecteer het behang grondig bij ontvangst en voor installatie, want we kunnen behang dat al op de muur is aangebracht niet omruilen. Houd er bovendien rekening mee dat je 14 dagen de tijd hebt om te retourneren.

Ik heb een defect artikel ontvangen. Wat moet ik doen?

Binnen 14 dagen na ontvangst van het behang kun je gebruik maken van je recht om het artikel te ruilen of te retourneren. Neem hiervoor contact met ons op via e-mail. Onze manager zal je door de nodige stappen loodsen.

Hoe kan ik mijn geld terugvragen?

Als je een defect of beschadigd product hebt ontvangen, kun je binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen je geld terugvragen. Neem contact met ons op via e-mail - [email protected] om een terugbetaling te initiëren. Onze manager zal je instructies geven over hoe je te werk moet gaan.

Welke producten worden als defect beschouwd?

De volgende omstandigheden worden beschouwd als defecten:

  • Achtergronden met verschillende kleuren op verschillende tegels
  • Beschadigd of gescheurd behang
  • Onvolledige bestellingen
  • Een afbeelding ontvangen die u niet hebt besteld
ONTWERP EN VISUALISATIE
Is het mogelijk om behang met mijn eigen foto te bestellen?

Zeker weten! Je kunt een bestelling plaatsen voor behang met je eigen foto door ons een e-mail te sturen op [email protected].

Kun je de afbeelding aanpassen, zoals elementen verwijderen of kleuren veranderen?

Absoluut! Onze ontwerpers kunnen aan je specifieke wensen voldoen, zoals het verwijderen of toevoegen van elementen aan de afbeelding, het veranderen van kleuren of het aanpassen van de verzadiging. Neem contact met ons op via e-mail of vermeld je voorkeuren als opmerking bij je bestelling.

Hoe kan ik een gratis visualisatie van mijn interieur krijgen?

Volg deze stappen om een gratis visualisatie van je interieur te ontvangen:

  1. Selecteer het behangontwerp dat je mooi vindt.
  2. Vul het visualisatieformulier in dat beschikbaar is op het tabblad "Visualisatie in het interieur".
  3. Geef een foto van de kamer waar je het behang wilt plaatsen.

Vervolgens maken we een visualisatie van hoe het gekozen behang er in jouw kamer uit zou komen te zien, zodat je het eindresultaat kunt visualiseren.

PROBLEMEN MET BESTELLEN
Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen. Wat moet ik doen?

Als je geen orderbevestiging hebt ontvangen, kan dit te wijten zijn aan een technisch probleem. Stuur ons een e-mail op [email protected] en onze manager zal je de nodige bevestiging van je bestelling bezorgen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Je kunt je bestelling wijzigen of annuleren zolang deze nog niet is verzonden om te worden afgedrukt. Meestal gebeurt dit binnen een paar uur na het plaatsen van de bestelling op onze website. Als je je bestelling wilt wijzigen of annuleren, kun je contact opnemen met onze e-mailmanager. Het is belangrijk dat je ons zo snel mogelijk op de hoogte stelt als je fouten in je bestelling ontdekt.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?

We sturen je e-mailberichten over updates of wijzigingen in de status van je bestelling. Controleer je spamfolder als je geen e-mails van ons hebt ontvangen. Als je vragen of opmerkingen hebt, kun je een e-mail sturen naar onze manager, die je verder zal helpen.

Winkelwagen