Restitutie- en Retourbeleid

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Je kunt je bestelling ruilen als je een defect of beschadigd artikel ontvangt.
In zo’n geval moet je de bestelling naar ons terugsturen. We zullen gratis nieuw behang produceren en opsturen om het defecte behang te vervangen.
Let op: Controleer het behang zorgvuldig na ontvangst en voordat je het opplakt, want we kunnen behang dat op de muur is geplakt niet ruilen. Denk er ook aan dat je 14 dagen de tijd hebt om te retourneren.

Ik heb een defect artikel ontvangen. Wat moet ik doen?
Binnen 14 dagen na ontvangst van het behang kun je gebruik maken van je recht op ruilen of retourneren. Neem hiervoor per mail contact met ons op. Onze manager zal je uitleggen hoe je in dit geval te werk moet gaan.

Hoe kan ik een terugbetaling doen?

Je kunt het geld voor de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen terugbetalen als je een defect of beschadigd product hebt ontvangen.
Neem hiervoor contact met ons op via e-mail. Onze manager zal je uitleggen hoe je in dit geval te werk moet gaan.



Welk product wordt als defect beschouwd
Het volgende wordt als defect beschouwd:

  • Behang met verschillende kleuren op verschillende tegels;
  • beschadigd of gescheurd behang;
  • u een onvolledige bestelling hebt ontvangen;
  • je de afbeelding hebt ontvangen die je niet hebt besteld.
Winkelwagen